EMINEM




   EMINEM


   EMINEM
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 11566
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

eminem-world
Xzibit-Westside
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان EMINEM و آدرس slim-shady.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» D12

  

 

   D12 كه مخفف  شده اي از كلمه ي The Dirty Dozen هست در سال 1996 توسط Proof تشكيل شد كه از 12 نفر (با وجود آهنگسازان و تنظيم كننده ها) عضو بهره مي برد . رپر هاي و خواننده هاي عضو D12 عبارتند از : Bizarre و Eminem و Eye-Kyu و Bugz و Proof و Presto Genie كه كار خودشون رو توي همون سال 1996 با يك EP با نام The Underground EP آغاز كردند .
كاراي اين گروه انصافآ خوب بود و با هم ديگه كاراي بزرگي رو منتشر كردند.اعضاي D12 همه توي دبيرستان Lincoln با هم اشنا شدند و Proof پيشنهاد تآسيس كردن اين گروه رو داد و در همون اوايل شروع به كار D12 بيشتر اعضا با حضور داشتن Eminem توي گروه مخالف بودن (به دليل سفيد پوست بودنش)[همون تفكر غلطي كه حتي Dr.Dre هم وقتي براي اولين بار Eminem رو ديد در موردش كرد]  اما با اسرار Proof اونها هم راضي شدن تا مارشال عضو D12 باشه و وقتي مارشال با برادران Bass آشنا شد تصميم گرفت كلآ D12 رو ترك كنه ولي Proof تصميم گرفته بود هرطوري شده D12 رو حفظ كنه و بكشونه بالا و در صورتي كه اكثر اعضاي D12 واسه خودشون هم كار ميكردند عضو D12 هم بودند مثل Bizarre و Eminem و Eye-Kyu و ...
گروه D12 در سال 2001 و بعد از طور Up Smoke و همكاري هايي كه با Eminem در آلبوم هاش داشتند تصميم گرفتند واسه خودشون يه آلبوم جمع كنند و منتشر كنند و سرانجام در تاريخ June 19 سال 2001 اولين آلبوم رسمي D12 با نام Devil's Night منتشر شد اين آلبوم از كمپاني Shady Records كه خود Eminem تآسيس كرده بود و زير مجموعه اي از Aftermath هم بود منتشر شد و شامل 22 ترك و با آهنگسازي Dr.Dre و Eminem بود از ترك هاي شاخ اين آلبوم ميشه به آهنگ هاي Purple Pills و on You و Fight Music اشاره كرد اين آلبوم در 7 كشور پخش شد و در آمريكا و اكراين و كانادا و استراليا Platinum شد .D12 كه سر به اسم و رسم رسيدن Eminem خيلي معروف شده بود شروع به گذاشتن كنسرت و تور كردند و حسابي به اوج محبوبت و شهرت رسيدند و از اونور هم منتقدين زيادي داشتند كه معتقد بودند D12 فقط بخاطر حضور Eminem انقدر مطرح شده ديس ترك هاي زيادي و اين گروه داده ميشد و حسابي بدخواه داشتند ولي با منتشر كردن موزيك ويديو هاي قوي و ترك هاي قوي جواب اين منتقدين رو ميدادن
بلاخره در تاريخ April 27 سال 2004 دومين آلبوم رسمي خودشون رو با نام D12 World منتشر كردند از آلبوم قبليشون هم شاختر شد و با 21 ترك و به همراهي Obie Tricke و با آهنگسازي Eminem و Dr.Dre و Kanye West و Mr. Porter آلبوم فوق العاده اي از آب در اومد كه توي هفته ي اول تونست 604,000 نسخه بفروشه . از آهنگ تاپ اين آلبوم ميشه به آهنگ هاي My Band و 40Oz. و How Come و Git Up اشاره كرد . D12 بعد از پخش اين آلبوم و پخش چند تا موزيك ويديو از آين آلبوم سرانجام در سال 2006 وقتي كه Proof مرد از هم پاشيده شد .
و همه ي اعضاش در غم از دست دادن Proof يه يك سالي كار بيرون ندادند . ولي جديدآ خبرهاي از جمع شدن اعضاي اين گروه كنار هم به گوش ميره و ميگن كه D12 دوباره مي خواد جون بگيره اين بار با رهبري Bizarre .



نظرات شما عزیزان:

ashkan
ساعت18:02---19 فروردين 1391
میشه منابع اطلاعاتی که تو وبلاگت گذاشتی رو بنویسی؟

ashkan
ساعت18:02---19 فروردين 1391
میشه منابع اطلاعاتی که تو وبلاگت گذاشتی رو بنویسی؟

mahan
ساعت15:41---19 فروردين 1391
ايـــــــــــــــــــــــول داداش . . .
يه سر به وب من بزن . . .
واسه طرفداراى Xzibit . . .
اگه دوست دارى تبادل لينك كنيم . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : BENYAMIN | تاريخ : سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب